poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wazon z papierowej wikliny

Witajcie, pokażę Wam dzisiaj wazon z papierowej wikliny, który robiłam w ostatnim tygodniu. Trochę się przy nim napracowałam. rurki skręcałam z papieru z białym brzegiem, tak żeby już go nie malować :) Największy problem miałam z pomarańczem, kupiłam papier ksero pomarańczowy, ale okazał się po pierwsze za blady, po drugie, chyba był trochę grubszy i nie mogłam go skręcić. Ale wpadłam na genialny :P pomysł - zwykłe rurki okręciłam pomarańczową bibułą. Polakierowałam tylko całość i wyszło fajnie :) Wazon ma 66 cm i zrobiłam go dla siostry. Jeszcze go nie widziała, ale mam nadzieję, że się spodoba.

Pozdrawiam Was serdecznie i udanego tygodnia życzę.

9 komentarzy:

  1. Wygląda fantastycznie. A że duży to musiałaś się napracować. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wazon:) Ja mam w planach zrobienie takiego wysokiego wazonu,ale jakoś nie mogę się przybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!Bardzo lubię,jak ktoś wykazuje się jakąś inwencją i tworzy własne pomysły:))Pomysł z bibułą jest super;)
    Całość bardzo okazała;)
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda. Ciekawie wymyśliłaś ten bibułowo-papierowy pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wazon rewelacyjny:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) Całusy