wtorek, 25 czerwca 2013

Puszka :)

Część Kochani, dziękuję za budujące komentarze :) Witam nową Obserwatorkę, bardzo mi miło. Dzisiaj krótko: puszka (kolejna)  zrobiona dla koleżanki. Ma piękny jasnomiętowy kolor, na zdjęciu prawie tego nie widać, dołączyłam wstążeczkę w zielonym kolorze. Ponieważ zatyczka jest plastikowa (miękka) to nie malowałam jej - już kiedyś próbowałam pomalować, ale za pierwszym otwarciem farba mi odeszła :( dlatego teraz tylko ozdobiłam środek.

Kasi się podobała, a Wam? Pozdrawiam serdecznie :P

8 komentarzy:

  1. Podoba się. Ładnie ją ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Też chciałabym taką dostać wiec nie dziwie się, że Kasia zadowolona. Pozdrawiam Kazia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wzorek.
    Dobrze zrobiłaś,ze nie malowałaś pokrywki,bo przy takiej elastyczności nie ma siły,żeby lakier nie złaził;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pięknie wygląda - wspaniale dobrałaś ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię Kasi,mnie też by się podobała:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze :) Całusy